Motorvezérlés és menetdinamika
- a megjelölt részekre kattintva a témákhoz kapcsolódó fotók láthatók -
Készülékünk már rögtön az összeszerelés után használható az elektronika nélkül is. Ennek érdekessége maga a felépítés mechanikája. A szabályzó motor pontosan van felhelyezve a nála nagyobb átmérőjű kerék sugarába. Így a szabályzó motor a saját súlyával nyomja rá magát a kerékre. Ha itt a szabályzó csavart kiengedjük, úgy jobban ránehezedik így az evezés nehezebb sokkal. A lánckeréken is áthelyezhetjük a láncot így egy fajta sebesség áttétel váltást hozunk létre. Ez is az evezést könnyíti vagy nehezíti. Ha a kerék nyomását szabályozzuk azzal hatást - ellenhatást érhetünk el. Nyilván laposabb kerék nehezebb evezés. Végül nagyon fontos, hogy már így is megjelenik egy fajta ellenerő változás az evezéskor. A jobban ráengedett motor ugyanis a starthoz hasonlóan nehezíti az indulásunkat. Ez után gyorsításkor a motor a kerék forgásától kissé felemelkedik így megkönnyítve az erőátvitelt. Tehát a felépített keret egyedülálló módon képes az EVEZÉS ERŐSSÉGÉT VÁLTOZÓAN befolyásolni. Ezen túlmenően az erők irányával harmonizáló elhajlás és törésmentes kötélvezetés harmonikus működést, kilengésmentes szerkezetet eredményez. Ez végső soron óriási erők csendes és lágy átvitelét jelenti számunkra. Az erő onnan hat ahonnan kell, úgy ahogy az evezéshez szükséges.